Ännu en söndag

Åter söndag. Denna vecka har gått fort men ändå inte. Har varit sjuk hela veckan och bara varit hemma. Det är så tråkigt och jobbigt att vara sjuk. Men nu ska jag bli frisk!
Idag blir det som vanligt Friskis och sen blir det teater med mamma och pappa.
Sen börjar en intensiv vecka med mycket jobb. Ska vara på Virvelvinden en del denna vecka. Det är roligt men ganska jobbigt ibland. Då man måste gå upp tidgt och det är många barn där. På tisdag ska jag laga mat på dagis och onsdag och torsdag ska jag vara "dagisfröken". Och så blir det lite ICA på måndagen och på lördagen blir det mina söta barn i slöjdklubbem. Så en vecka med mycket att göra. Men det blir nog kul!



image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0