Den här kvinnan ska äckla dig

image33

Tagline: Forget about it. Men's preference will never change. Fit Light Yoghurt.


Hittade just denna reklambild på www.girlafraid.blogg.se/.
Det är en reklam från Brasilien som ingår i en reklamkampanj där man har använt en mulligare model i olika kända filmscener, så som denna och Monroes kläningsscen. Den ska få kvinnor att känna sig missnöjda med sin kropp och börja äta light yoghurt.
Helt ootroligt att en sån kampanj får göras.
Personligen tycker jag att dte är en jättevacker bild och blevv uppriktigt glad när jag såg den. Men istället är budskapet i den att se här kvinna tro inte att du duger som du är. Män vill ha smala och små kvinnor och så är det bara. Bilden ska vara upprörande och äckla publiken, få dem att tänka tro hon att hon ska kunna få någon man hon som är så tjock. I mina ögon är hon helt normal.
Eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Patrik A

I mina ögon är hon vacker =) Underbar bild

2008-04-24 @ 11:21:21
URL: http://averin.blogg.se
Postat av: Michelle

ja fy fan va glad man blev. Hon är ju skitfin. ush vilka dumma idioter som kom på den idén. Själv är jag mullig och många många killar tycker om det!

Härlig blogg btw mycket bra:)!

2009-09-14 @ 18:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0