Mamma Mia!

Mamma Mia vilken dag!

Förmiddagen gick åt till att leka och trixa lite i PhotoShop. Jag lovar jag ska lägga upp några bilder snart men jag måste nog fixa lite mer med dem!
Sedan bar det av med cykel in mot stan för att ta tåget ut till V-stad för att vattna hos mamma och pappa. Men nästan vid stationen så kom jag på att jag hade glömt nyklarna! =(
Så det var bara att vända hemåt igen. Men min kära pojk kom och mötte mig halvvägs. Tack!
Så in mot stan igen. Men väl framme så visar det sig att tågen bara går en gång i timme, så det är bara till att vänta i 50min. =(
Men jag köpte en glass och så hade jag ju som tur var med mig min bok.




Väl hemma hos mamma och pappa vattnade jag och fixade lite mat. Men det blev lite stressigt.

Sedan tåg in till stan igen. Möta Stina vid bion. Mamma Mia! Riktigt bra!
Efter det en trevlig fika på Ciccolata. det blev icecoffe. Mumsigt.

Så på det hela taget blev det en rikigt bra dag, trött några små missöden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0