Orkar inte...

Är hemma hos mamma och pappa idag. Cyklade hit tillsammans med pappa igår.
Ja gårdagen gick i ett måset jag nog säga. Först jobbade jag mellan 8,45-15, så jag gick hemifrånvif 7.30. Bussen gick 7.42, men när jag bytte i stan till bussen ut till ekholmen kom jag med en tidigare buss. Så jag hann med att handla innan jag började jobba. Sen efter jobbet full fart med cykel in till stan. (och för er som undrar om jag är lite konsig när jag helt plötsligt kan cykla från jobbet fast jag åkte buss dit så finns det en helt naturlig förklaring, jag lämnde cykeln där i tisdags när det regnade så mycket). Så in till stan för att hämta mammas glasögon. Sen stanna på vägen hem och handla tandkräm till min bror. Stanna i Chokladboden och köpa godis till min bror oxå. (han fyller snart år och vi ska skicka packet till honom i Japan). Sen hem, äta lite och packa ner lite saker och så cykla hem till mamma och pappa. Och så klart på vägen hem så började det regna. Men men sånt man får ta.
Så nu sitter jag i alla fall här vid datorn och har just ätit frukost. Och borde väl snart ta och göra mig klar och åka hemåt. Men jag är såååå trött och seg.

Just  nu känns allt i mitt liv så stökigt och stressigt och jag känner att allt är lite fel och inte helt bra. Men en rolig sak i alla fall nu har vi bokat och betällt resan till Japan. Åker den 13 dec och kommer hem den 4jan. Spännande!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0