Simma, fika mm

En vecka med inte fullt så mycket jobb gjort som jag hade tänkt mig. Har inte fått de uppgifter som jag behöver för att komma vidare i mitt jobb därför står jag lite stilla. Men de ska komma snart vet jag och då är det bara att jobba på.

Två turer till simhallen och en massa simmande. Kul, skönt och trevligt. Eva och jag åkte en massa vetenkana oxå. rikigt beroende framkallande.

Idag blev det en sväng till stan och fika med Liv. Riktigt mysigt och en massa gott skratt. Och å har jag upptäkt en ny favorit i teväg. Viol! Så mumigt! Måste bara inköpas!

En sväng förbi bibblan och lånade böcker om Dubrivnik. Längtar! Och sen en lååång promenad hem i supersnabb fart!

Och nu är det dax för sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0