Ännu mera fakta om mig...


1. Vilken svordom använder du mest?
fan...
2. Äger du en iPod?
Nej, men en mp3.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Olika beroende på när jag har något att göra eller inte...
4. Hur många resväskor äger du?
En stor på hjul och och en lite med hjul.....
5. Använder du flip-floppar?
Ja, men bara ett par fula reklamfilp-flopp som jag har på landetnär vi går och badar.
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Coop, ica, hemköp, willys....typ
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
hmmm gillar att ta kort ibland men ibland är det kul att var apå kort oxå!
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
The Holiday. Se den!
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Hmmm har inga barn.... så det blir nog med en vän men att vara tillsammans med min pojkväns systers familj är oxå kul...och vår lilla guddotter!
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
vet inte riktigt beror på hur mycket
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
nej eller ja meninte många gånger
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
gillar inte piller...
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
var en evighet sedan jag använde den så jag vet inte.
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
ingen...
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Nix
16. När var senast någon stötte på dig?
när jag var ute senats.... på HG
17. Vad åt du till middag senast?
vegitarisk fajitas.
18 Använder du huvtröjor?
ja det händer men bara hemma
19. Kan du vissla?
Ja.
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma och pappa
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
berg och dalbanan
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
ja eller jag vet inte... bryr mig inte
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
013-området.
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
japp och älskade det.... gillar fortfarande teckant!
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
lagom
6. Hur många syskon har du?
en yngre bror
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
nej... eller det beror på....
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
ingen
29. Äger du några popband t-shirts?
nix och har aldrig gjort
30. När flög du senast?
hem från Irland i höstas
31. Hur många stolar står kring ditt matbord?
två och fyra har två bord....
32. Läser du för skojs skull?
Ja, alltid.
33. Pratar du några andra språk?
engelska
34. Diskar du din egen disk?
ja men det ska igentligen pojkvänen göra......
35. Har du gråtit offentligt?
ja.
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, annars blir jag på tok för rastlös.
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
ja... skulle vilja ha en liten på insida av vristen....
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
nej
40. Kan du kasta macka?
Japp!
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.
42. Vad har du med dig in på bion?
dricka och ibland popcorn
43. Vem var din favoritlärare och varför?
föreläsaren i konstvetenskap... han var duktig på att förklara ämnet och göra det intressant
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Inte vad jag vet.
45. Vad har du för väder?
grått....
46. Har du en blogg?
Ja, uppenbarligen.
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
alla praktiska konstämnen
48. Gillar du att flyga?
nja det är oki.... men inget man längtar efter
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor och ärlighet.
50. När sov du senast på golvet?
det var nog när vi var och hälsade på hos pojkvänens syster
51. Vilken är din favorit drink?
vanilla sky
52. Gillar du din boendesituation?
Både jag och nej. vill nog flytta men visst jag gillar vår lägenhet
53. Vilken är din mammas hemstad?
Stockholm
54. Din pappas hemstad?
Motala
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 6.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Inte speciellt för tillfället. Men jag har att göra.
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej

58. Vilken är din favoritfrukt?
hårda päron
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nej eller ja
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
26
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja.
62. Tror du på liv på andra planeter?
har inte funderat på det såmycket men varför inte....
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
mins inte...
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
inget av det...
65. Vad var det senaste du åt?
popcorn
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
både och....
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
från en bok som heter "mina drömars stad"
68. Gillar du senap?
Naj lite på korv med bröd annars inte
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
fan skit helvete..... men det är bara att bita ihop och stå på sig... det ska gå.
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja, det vore nog en grym känsla. vill vill vill
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Vet ej, det vet nog andra bättre.
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej.
73. Tycker du om att krama folk?
ja men inte alla
74. Skulle du säga att du är trendig?
nja eller jag är väl så trendig som jag vill....
72. Äger du en digitalkamera?
ja eller nej det är pojkvänens
73. Vilka kändisar har du blivit jämför med?
ingen vad jag vet
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja.... eller nej
75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
en bok om två tvillingsystrar var av den ena dör.... menjag mins inte vad den heter.
76. Tycker du att du är attraktiv?
ja ibland i alla fall
77. Vad är du allergisk mot?
nickel
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? 
Äter inte kött över huvud taget... 10 år som vegitarian i år!
 79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Vet inte.....
80. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
De som vill svara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0