En helg

Så var det åter måndag och helgen är slut.
Det blev en helt oki helg.
Lördagen började som vanligt med Friskis, men för ovanlighetens skull så fick jag träna denna lördag morgon.
På kvällen vara det grillning och kubb hemma hos Ajla som gällde. Trevligt.... och jag säger bara en sak, vi tjejer dominerade stort mot killarna i kubb! Efter lite hocky och Tecken så vart det HG. Det var väl trevligt....

Och så söndag.... Familjesöndag på Hemslöjden. Trevligt, dock inte så många besökade =(
Men jag hann med att väva lite på min ryaväv. Sedan gick Eva och jag en promenad länge stångån och matade ankorna. Det var trevligt! Helt underbart måste jag säga att man kan gå ut och gå i solen och det är varmt och skönt!

Idag..... började dagen redan kl 07.15 för kl 07.30 skulle en kille komma och laga vår spis.... och han kom typ vid 8tiden. Så han är fortfarande här....
Ska snart ringa för att bestämma vilken dag vi kan gå på vissning av lägenheten som vi har fått erbjudande om.
Och sedan  ska jag åka till AF.... inte världens roligare ska men men måste man så måste man väl....
Och sen vblir det väl träning ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0