En höstvecka på dagis/lekis

En hel vecka med jobb varje dag. Ganska bra måst jag säga! =)
Måndag började med en hel dag på dagis Virvelvinden. Det är så mysigt att vara där. Och sedan styrelseutbildning på slöjden.
Tisdagen blev det leksi på förmiddagen och Ica på eftermiddagen.
Och onsdagen skulle jag ha varit ledig men fick hoppa in och jobba på ica så att Lisa kunde kurera sig och bli bättre.
Och idag har jag varit på lekis hela dagen. Lång dag med många timmar ute i sol och regn!

Imorgon blir det oxå lekis. Efter det hel och städa lite och så kommer tjejerna på kvällen och så blir det stickning!

127949-31

Det är kallt ibland på lekis när man är ute hela dagen, så jag känner mig lit eås här när jag trappar runt och håller ett öga på det små liven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0