.....hmmmm.....

Nämn något som gjorde dig glad igår: Första träningspasset på gymet på två månader! Skönt att komma igång!

Vad gjorde du kl 08 imorse? sov och hade just stält fram klockan så jag fick sova en halvtimme till.

Vad gjorde du för 15 min sedan? kollade TV och käkade gröt.

Det sista du sa högt?att jag ska komma ihåg och ta med mig träningskläder imorgon när jag ska till jobbet.

Det senaste någon sa till dig? Vill du ha mer te?

Vad har du druckit idag? Vatten, te, kaffe och mjölk

Vad var det senaste du åt? gröt

Vad var det senaste du köpte? yoghurt

Vad är det för färg på din ytterdörr? Röd

Vad är det för väder hos dig nu?
Varmt och kvalnigt.

Godaste glassmaken? hmmm svårt... beror helt på vad jag är sugen på.... men i alla fall inte vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? hmmm ja varför inte...

Sover du tungt? oftast men inte alltid

Drömmer du mardrömmar? Det var länge sedan, kommer inte ihåg när det var....

Favoritklädsel? Myskläder.

Favoritlåt just nu?  ingen speciell.....

Vad ser du om du tittar till höger?  högra sidan av mitt skrivbord med en massa papper på och vår snygga röda fotöl och Tv....

Vad gör dig glad just nu? att jag snart ska sova och att jag ska träna imorgon!

Vad ska du göra härnäst? borsta tänderna och krypa ner i sängen.... eller först ska jag ta fram lite saker som jag ska ha med till jobbet imorgon.

Höger el vänsterhänt? Högerhänt.

Favoritgodis?  Lakris!

Kläder just nu? Vita mjukisbyxer och min nya Paul Frank t-shirt

Hur många kuddar sover du med? Två.

Spelar du ngt instrument? Tvärflöjt, men det var ganska länge sedannu.... borde nog ta fram den och spela lite oftare....

Morgon eller nattmänniska? Fördrar nog kvällar.... men en tidig morgon när solen går upp och dimman lättar som i går när jag åkte till jobbet är vackert det oxå.

Vad är viktigast för dig? att må bra och vara när min vänner och min familj

Är du kittlig? över HELA kroppen.... ganska jobbigt men jag är faktiskt kittlig överallt....

Snarkar du? Inte vad ajg vet men jag pratar tydligen i sömnen ibland
.
Stjärntecken? Kräfta

Äckligaste insekten? Gillar inga insekter! Alla är ganska äckliga.

Stökigt el välstädat? Jag vill ha det välstädat och har lite städnoja medan min pojkvän inte alls har samma hysteriska behov av att städa.... vilket ställer till lite problem ibland.....

Längtar du mest efter just nu? Sängen och mina kuddar och att sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0