Internationella kvinnodagen och en jävla massa yoggi mini!

Japp idag ska ni män hylla oss kvinnor för allt vad tygeln håller!
För idag är det våran dag! Bara vi kvinnor!

Hm just ätit en falafelrulle oc är mycket mycket trött!
Sov jättedåligt i natt och sen var ajg tvungen att gå upp kl 05.30 imorse. för att vara på arla redan kl 06.45.
Sen har jag suttit och stott vid en maskin som packar ihop 6st yoggi mini i en pappkartong hela dagen och skrivit upp varför den har stannat. Ja ja jag vet det är inte alls så kul som det låter det är ju bara ännu roligare....
eller inte......
trodde inte att jag skulle härda ut den där sista timmen mellan 16.30-17.30..... fan vad segt... har skönt ont i huvudet.... och är grymt trött och patrik vill inte koka te till mig.....

Tro att jag ska koka lite te själv och fixa några saker sen ska jag sätt mig i sängen och läsa lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0