Livet

Ja vad tiden går fort! Det är redan mitten av november. Hur gick det till? Det är ju snart december! Hjälp! Känner mig så konstig idag. Liksom både lite nere och så där men ändå ganska glad och lycklig. Har tänkt en del på detta men jobb och a-kassan och allt sånt. Känns lite jobbigt och oroligt! Men så har jag tänkte... Jag har ju faktiskt ett lite jobb nu fram tills januari i alla fall. På Skill! Så det ger ju lite pengar. Och sen så hör ju Nina av sig ibland och ger mig så jobb så där så att jag har lite att göra i alla fall. Och sen Så får man ju a-kassa i alla 300dagar om året. Och förhoppningsvis så ska jag innan 300dagar har gått nästa år hunnit få i alla fall något jobb. Hmmm men men vi får väl se när det löser sig. Har i alla fall sökt ca 15 jobb idag. Ska på tisdag ta och ringa till några av dem och ställa lite frågor och så där. Så att de vet att man är intresserad av att få jobbet på riktigt!
Får jag inget jobb kanske jag måste flytta..........

127949-4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0