Nytt år ny vecka och nytt nytt nytt

Japp då har det gått lite mer än en vecka på 2008. och det har faktiskt varit ganska händelserikt hitintills.
Har jobbat så klart en del. och så har jag träffat lite vänner. tränat, färgat håret, varit på bio, fått ett nytt lie jobb, städat, sökt jobb, lagat en massa god mat, träffat min familj. och en del annat oxå.
Så på onsdag ska jag på möte och starta upp mitt nya jobb för Skill. Får se hur det går. Vet inte riktigt vad jag ska göra och hur men men det ska väl lösa sig hoppas jag! Jag har i alla fall beställt en massa böcker på biblioteket om arkivering och om offentlighetsprincipen. Kan vara bra att läsa på lite om det man ska jobba med.

Nu längtar jag bara tills imorgon och nästa helg, Imorgon ska jag åka och handla med mamma och pappa på Ikea och Maxi och så där. Och sen på kvällen ska vi gå på Sol och Ris och äta och spela spel. Nästa helg ska vi åka till Patriks syster och familj och fira vår lilla guddotter! Ska bli så kul! Och skönt att komma hemifrån lite!

Ikväll blir det wok och ris! Har varit i affären och handlat en massa grönsaker och röd curry till Woken! Ska bli gott! Mums! Och mysa med Patrik och kolla film!


image228

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0