Skillfest och Mysig lördagskväll

Torsdagen var det Skillfest! Skill fyller tio år och alla var bjudna. Eva och jag började kvällen med att göra oss redo för kvällen hemma hos mig och sedan blev det buss till stan. Först var det framträdande av Henrik Fexeus från SVTs program Hjärnstorm. Därefter middag på NH. Gott och trevligt. Dock så mycket lök i förrätten att det var lite jobbigt. I sann student anda svar det ju så klart sång och framträdanden under middagen. Riktigt duktiga dansare.

Grattis Skill 10år!
image219





Lördags kvällen var jag och Patrik på grekisk restaurang och åt. det var trevligt och gott. Jag åt en vegetarisk rätt med flera små rätter i. Smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0