Snart sommar

Ja snart är det sommar... hur gick det till. Jag tycker att det inte alls var länge sedan det avr vinter och kallt och snö.... men nu är det sol och vackert väder.

Igår var Eva och jag ute och cyklade i det vackra vädret. Det var helt underbart. Tyvärr blåste det bara lite för mycket när vi kom ut på de öppna åkrarna. Men det får man ta som extra motion! =)

Så idag ska jag åka och jobba några timmar snart och imorgon ska jag jobba nästa hela dagen. Lite slitigt så här när mycket av det fortfarande är nytt för mig men det ger ju pangar! Så det är ju bra! =)

Det är verkligen som vanligt så här inför sommaren. Alltid en massa massa saker som ska göras och så där. Vi måste fixa pass till Patrik, jag ska börja lämna blod igen, jag ska jobba, jag måste köpa mina födelsedagspresenter till Patrik, sen är det födelsedagsfest för Alja som jag ska på och då måste jag hitta en present till henne oxå!
Och har jag försökt att fixa så att jag och några kompisar ska följa med några andra kompisar ut och käka och dricka någon öl på NH den 1 juni men det verkar lite svårt med kommunikationen där.... så jag vet inte hur det där blir... Jaja det löser sig säkert.

Nu är det i alla fall dax för lunch innan jag ska cykla i väg i blåsten till jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0