Tio år sedan

Japp i år är det hela tio år sedan jag slutade 9:an. Fan man får ju ångest.... känner sig supergammal.
Fick ett sånt där brev från Klassfesten om att det ska vara en fest för alla som slutade 9:an för tio är sedan.
Men jag känner inget större behov av att lägga en massa pengar och tid på att träffa en massa människor som jag inte har träffat på tio år.

Det finns kanske en anledning till att man inte har fortsatt att träffas efter alla dessa år.... eller?
Jag får bara en sån där krypande känsla i magen.... vill liksom inte tillbaka till den tiden....Jag har en stark kännsla av att om jag skulle träffa hela min gamla klass igen skulle vi falla in i samma roller som då och dte är definitift inget som jag längtar efter. Nej visst finns det några få som jag skulle kunna tänka mig att träffa och kanske börja umgås med igen men jag tänker inte gå på någon fest med alla Munkens niondeklassare 1997 bara för att få träffa dem.... nej det är inte min grej helt enkelt.....

Fan vad detta får en att känna sig gammal.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0