Trevlig middag och födelsedagspressenter

Igår hade vi middag med mina och patriks föräldrar och min bror. Alla tycker att det var trevligt och gott. vi bjöd på till förrätt Gratinerad getost med honung på tomattoast och till huvudrätt Fetafylld kycklingfilé med fetaost och paprika och squash och till detta cuoscuos och sallad. Och till efterrätt blev det Glassandwich med varma marinerade jordgubbar. Det var riktigt gott och trevligt!

Jag fick en massa trevliga pressenter oxå! =) Jag fick ett armband, ett miniakvarium till datorn (inga riktiga fiskar), ett lipgloss, en USB-port, en väska att ha pengar och pass i på resan och två cubworld.

image63 image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0