Två tuffa veckor!

Nu har jag haft två riktigt tuffa veckor.
Började förra veckan:
Måndag: Jobba på Ica mellan 10,30-19,00 och sedan träna.
Tisdag: Åker med bussen kl. 06,53 från resecentrum ut till Björkö. Och var med Anneli där för att lära mig allt. Och efter det så var jag på styrelsemöte på slöjden.
Onsdag: Jobbade jag på Björkö hela dagen.
Torsdag: Björkö hela dagen oxå! Plus ett par timmar på Ica oxå!
Fredag: Björkö hela dagen. På kvällen åt jag mat tillsammans med min bror.
Lördag: Jobbade jag på Ica mellan 10-16.
Söndag: Käkade jag lunch med min bror och sedan var det inventering på Ica.
Måndag: Jobbade jag på Björkö Hela dagen. Först i köket och sedan med barnen.
Tisdag: Jobbade jag på Björkö hela dagen och sedan var jag på slöjden.
Onsdag: Först Björkö. Sedan jobbintervju. Och därefter raka vägen till Friskis för att stå i receptionen. Sedan hem efter en massa massa timmar hemifrån.
Torsdag: Jobbintervju i Norrköping kl09,00. Sedan lunch med Eva på stan. På Thai Coconut. Jag rekommenderar det inte riktigt! Sedan tränade vi!
Fredag: Jobbade jag på Ica mellan 9,30-19,00.
Lördagen: Slöjdklubben mellan 10-14,15. Sedan stan med mamma och pappa. Köpte mat på Sol och Ris och tog med hem! Sååå gott!
Söndag: Idag har jag städat, tvättat golven, tvättat och varit på Frikis och gjort mitt receptionspass.

Så med andra ord en ganska tuff tid! Men men nu blir det kanske lite lugnare ett tag!

Men så här vackert var det när jag åkte till Björkö varje morgon!

     

image188
Här är hästarna och mulan som går i hagen bredvid dagiset.

image191
Ett av det många vackra träden som växer ute i Björkö.

image192
Här är Dagiset Virvelvinden!


image193
Dagisets Tippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0