Vill du veta lite mer om mig...

Vad är klockan?     1420

Mitt namn som står på födelseattest?    Emelie Saara Linda

Piercing?   1 och 4 vanliga håll i öronen...  

Ögonfärg?    blå

Födelseplats?     Linköping

Favoritmat?     Lite av varje har nog ingen sån favorit men gillar det mesta

Tapetserat något med toalettpapper någon gång? Nej, varför skulle jag ha gjort det för?   

Älskat någon så mycket så du gråtit?  Ja 

Favoritdag i veckan?  Fredag

Favoritrestaurang?   Sol och Ris

Favoritblomma?   De som inte dör om man råkar glöma att vattna dem så där i tre veckor!

Favoritsport att titta på?     Gillar inte att titta på sport.... möjligen fälttävlan eller hoppning

Favoritdrink?   Vanila Sky

Favoritglass?    Lakris och hasselnöt

Vilken färg har din sovrumstapet?     Har inte tappet i sovrumet, det är vitmålat     

 Hur många gånger kuggade du på teoriprovet?    0 !!!! 

Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på?  Ingen!

Vad gör du oftast när du är uttråkad?    Sitter vid datorn eller glor på tv

När går du och lägger dig?    23-tiden

Favorit -TV-program?   Ugly Betty  

Ford eller Chevrolet?      Cheva !   

Vad lyssnar du till just nu? Surret från datorfläkten och inte mycket mer.....

 Vilken är din favoritfärg?    svart, vit, rosa, blått och lila

Har du någon gång kört slut på bensinen?  Kör så sällan bli så det har jag aldrig gjort!

Klockslaget när du blev färdig med detta?     1429 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0