Vilken härlig dag!

Dagen började i lagom lugn takt. Frukost. Klä på mig. Måla lite. Pysla lite vid datorn.
Sedan in till stan för att äta lunch på M. Mums. Men jag tror att vi har varit där lite för många gånger när tjejen som jobbar där vet vad man vill ha. =)
Sedan ett snabbt stopp i mataffären och köpa lite torkad frukt och vatten.
Fortsätta mot Tinnis. Bad, bad, bad och med bad. Vi var där mellan 13.45 och 17 typ och 80% av tiden tillbringades i vattnet. Emma och Lina och Patriks mamma var där oxå. Emma vägrade nästan att gå upp och Lina ville bara bada tillsammans med mig. för er som inte vet så är det Patriks syster barn. En underbar dag att vara i Tinnis och bada. Så skönt, lagom med folk och vackert väder. Toppen!
Ett lite stopp på vägen hem för att köpa en islatte och lite te. Det blev ett hekto "ingen som du" och ett hekto "Ulla Winblad".

Nu har jag just skickat iväg bestäningen till Junkyard. Det blev följaden:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0