Visste du detta om mig?

1. När gick du upp idag?
Kl.08,05

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?

Juno (sååå bra)

4. Favorit TV - program?
hmm har nog inget just nu...

5. Vad åt du till frukost?
Har inte ätit frukost ännu


6. Vad är ditt andranamn
Saara Linda

7. Din favoritmat?
Kan inte välja bara en rätt, men älskar den mesta vegitariska maten

8. Vilken mat gillar du inte?
Kött, blodiag biffar (är veg) också gillar jag inte ärtsoppa, rotfrukter och selleri

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
Hjälp det måste vara typ 1000år sen jag köpte en CD, har ingen favorit...

10. Vilken bil kör du?
Har ej bil. Det är Cykel som gäller


11. Vilken är din Favoritmacka?
beror helt på vad jag är sugen på men det ska vara mycket grönsaker på

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Översittare, falska och lögnaktiga människor

13. Vilka är dina favoritkläder?
Favorit och favorit... beror ju på vad man ska göra,...

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Ja jag skulle vilja åka till Island... men jag vill resa till en massa flera ställen oxå, i sommar blir det Dubrovnik!

15. Favoritklädmärke?
Har inget...


16. Var vill du dra dig tillbaka?
I utkanten av en stad, med närhet till både natur och staden

17. Favorit tid på dagen?
Eftermiddagen då man kommit hem från jobbet och precis stökat undan allt...


18. Var är du född?
Linköping

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Tycker inte alls om att titta på sport, men om jag måste välja blir det fälttävlan


20. Coca Cola eller Pepsi
Är inte mycket för läsk alls....


21. Fotboll eller ishockey?
Inget

22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Skulle vilja vara morgonpigg men har svårt med det, gillar dock nätter bättre

23. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

24. Vad ville du bli när du var liten?
Så många olika saker, prinsessa, indian, ryttarina mm


25. Bästa barndomsminnet?
Finns många att välja på...


26. Varit i Afrika?
Nej men skulle gärna åka

27. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej...

28. Varit med om en bilolycka?
Nix

29. Favoritdag i veckan?
Fredag och lördag


30. Favoritblommor?
valmo

31 Favorit - snabbmatsrestaurant
har ingen

32 Äger du en cykel?
Japp och den används mycket


33. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Ingen

34. Läggdags?
väldigt olika men mellan 22-01

35. Senaste personen du delade en middag med?
Min sambo



36. Favoritfärg
Grönt, blått och lila

37. Hur många tatueringar ?
Ingen


Kommentarer
Postat av: Storstadsbulimiker - Emma

Hej! Jag såg att du hade med min blogg i din länklista, jag blev jätteglad! Ville bara säga det...Tack...kram på dig...

2008-05-20 @ 11:36:56
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fälttävlan in my heart.

2008-05-20 @ 17:54:04
URL: http://daysofnaivety.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0