Detta är jag....

Vad heter du? Eme
Vart bor du? Linköping
Trivs du där? Nja, typ för tillfället men jag skulle vilja flytta
Brukar du läsa horoskop? det händer att jag gör det
Har du körkort? ja hmmm det är månag år sedan jag tog det....
vad spenderar du dina pengar på? oj . .  lite av varje, kläder, mat, bio, fika, smink.... allt möjligt... resor mm
sprit, cider, vin eller öl? hmmm det beror väl på vad man ska dricka det till.... men jag är inget stort fan av öl i alla fall
antal kuddar i sängen? två stycken
mc donald's eller burger king? inget av dem är vegis
dricker du blå, grön eller röd mjölk? hmmm vad jag vet så är den alltid vit annars skulle jag aldrig dricka den... men om det är förpackningen vi menar så är den blå eller grön...
vem ringde dig senast? mina föräldrar
antal timmar sömn inatt? hmmm 7typ
sov du ensam? nej med pojkvänn och katt

SENASTE PERSON SOM

sov i din säng:  ja och så min pojkävnn då....
såg dig gråta: mmm mamma och pappa
fick dig att gråta: vet inte rikigt faktiskt
du delade en drink med: minns ej . .
du gick på bio med: Stina
du gick på stan med: Pojkvännen

SAKER

tar du droger? nej absolut inte
dricker du? hmmm ja det gör jga... alla drikcer vi väl... men men ja jag dricker alkohol, men inte i så ofta
vem är din bästa vän? flera . .
var vill du gifta dig? Vet inte... vill både ha ett sommarbrölopp och vinter
har du varit kär? ja
har du ett jobb? ja
gillar du att ha folk omkring dig? ibland, ibaldn inte
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?  ja
vill du ha barn? Ja

DE SENASTE 24 TIMMARNA

gråtit?  nja
köpt någonting? hmmm minns inte rikigt
träffat nån ny person? nej... eller ja
kramat någon? ja
kysst någon? ja
senaste låt du hörde:  hmmm det var nog någon av de jag har i mobilen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0