Jobb, jobb och åter jobb

Måste nog ta och lära mig att säga Nej. Jag är alldeles för bra på att säga ja.
Har lyckats ordna så att jag ska jobba varje dag i två och en halv vecka fram över. Och då menar jag varje dag, även lördagar och söndagar. Men för hoppningsviss så kan jag byta bort en söndag i alla fall så jag blir lite ledig. Måste ju göra lite annat än jobba.

Men i dag har jag i alla fall varit ledig. Vilket innebär att jag har hunnit med att städa lite och så har vi varit på stan och jag har köpt en ny jacka, vantar och en tröja. Sen blev det hembakad pizza till kvällsmat. Mums mums!

Kvällens filmer blev The Love Guru och Jumper. Det blev 3:a i betyg för båda. Helt oki filmer.



  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0