Vilken underbar helg!

Har haft en toppen helg. Skrev tenta i fredags i företags ekonomi, som jag håller tummarna för att det gick vägen. Den var i företags ekonomi.
Sedan när jag kom hem på kvällen till Linkan så gick vi och käkade sallad på stan. Mysigt!
Lördagen blev det fika med Kerstin. Många goda skratt och trevliga saker att prata om. På kvällen åkte vi till Patriks mamma tillsammans med Patriks bror. Käkade hembakad pizza och hade det trevligt. Killarna kollade fotboll och jag tittade på annan tv.
Söndagen kvar vi och käkade brunch på Pitcher’s. Gott och mysigt. På kvällen var jag på dansföreställning. Så himla bra.
Måndag blev det en sväng till bibblan och lånade bok till nästa kurs, ledarskap. Och sedan hem och lagade god god soppa. Mums!  Och film! Underground av Emir Kusturica. Han har även gjort Svart katt, vit katt som också är en riktigt bra film! Se den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0