Att resa...

Imorgon bär det av igen, ja till Älmhult alltså. Redan kl 07.00 går tåget och så kommer jag hem igen på torsdag kl 21.55.

Tänkte på en annan sak. Det känns som att september har varit en så låååång månad och det är fortfarande 8 dagar kvar på månaden. Men ändå känns det som att det var sommar för bara några dagar sedan. Man kan ju undra varför. Men jag tror att det beror på att jag har gjort så mycket saker under september. Jag har jobbat, börjar skolan och där med rest till Älmhult, jag har hunnit träffa vänner, och en massa massa andra saker. Så därför känns den lång månaden för att jag har hunnit med så många saker.

Har aldrig ägt så många tågbiljetter i hela mitt liv som jag gör nu. Har fem stycken tur och retur biljetter mellan Linköping och Älmhult hemma. Hmmm känns lite konstigt måste jag nog säga. Men så är det när man pendlar. 
Men imorgon får vi våran lägenhet i Älmhult så dår slipper jag i alla fall att resa så tidigt på morgonen på onsdagen. Det är ju skönt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0