...

Det är verkligen evigheter sedan jag skrev något här eller ens loggade in på sidan. Ska jag vara helt ärlig så har det gått så långt att jag nästan glömt bort mitt inlogg. Kollade statistiken över bloggen och upptäckte till min förvåning att trotts att här inte har hänt något sedan den5 dec förra året så har 19 modiga personer hittat hit. Hur kommer det sig?

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. Men ändå sitter jag här och trycker ner tangenterna på mitt tangentborde och skapar ord. Det jag skulle vilja skriva om kan jag inte skriva här. Eller det kan jag väl men vill inte. Eller sanningen är väl att jag inte vet vad jag vill, eller det kanske inte alls är sanningen. Jag vet vad jag vill men jag vet inte hur jag ska komma dit och jag vet inte om jag vågar. Fuck livet är svårt…

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0