en vårig dag

Så var det onsdag igen då... ibland går det så fort. Och jag har lyckats ta mig hit till min blogg idag igen. Idag blir det lite jobb och sen tidigt i säng ikväll eftersom jag börjar jobba redan 7.30 imorgon. HJÄLP!! Hur ska det gå? Jag som tycker att det är jobbigt att komma upp ur sängen vid 8-tiden på morgonen. Men det är väl bara att bita ihop och gå upp. Har inte öppnat på ICA sedan jag vet inte när. Det är verkligen evigheter sedan jag jobbade och öppnade. Men det är lika bra att göra det igen så jag har koll på det till sommaren då jag säkert kommer få några öppningstider i alla fall.

Igår var jag och lämnade cykeln på lagning. Längtar efter att få tillbaka den så jag kan börja cykla till jobbet. Det är så skönt att få lite frisk luft och hinna piggna till på väg till jobbet. Men jag slår vad om att när jag får tillbaka den och kan börja cykla till jobbet igen så kommer det att vara slut med det fina vädret och det är bara regn och grått då.

En annan glad nyhet är att jag fick reda på att jag har 1050kr som ligger och väntar på mig hemma hos mamma och pappa. Det är pengar för 7st sålda yogamössor! Jippi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0