Vilken morgon

Vilken morgon det blev idag. Hade tänkte att få sova i alla fall till kl8. Men nej då... halvvaknar vid kl 06,55 typav att jag tycker att det regnar ute men inser att det bara är Patrik som duschar. Somnar om och är mitt i en dröm när Anna skickar mig ett sms kl 07,05. Vaknar med ett ryck och förstår inte vadsom händer... Men somnar i alla fall om igen och så dröjer det bara ca 10min och så ringer telefonen. Vilken jag inte hittar först. Det är Dagis som ringer och frågar om jag kan jobba i morgon... klart att jag kan men varför ringa tio över sju på morgonen?
Men nu är jag i alla fall vaken och uppe och ätit frukost och har nu fasnat här vi bloggen istället för att göra det som jag måste göra....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0