11 dec

Idag är det 11dec och det betyder att imorgon börjar min resa. Hjälp! Jag kan liksom inte fatta det. Håller som bäst på att fixa klart allt och ska snart hämta tvätten och äta mat, innan jag ska åka till jobbet. Min sista dag på jobbet detta år. Och detta är mina sista timmar i denna lägenhet. Det känns faktiskt lite sorgligt, även om jag längtar till nya lägenheten. Hoppas så att det går bra med flytten för Patrik.
Nej nu måste jag fixa lite saker!
Ska försöka att h¨lla bloggen uppdaterad ölite då och då under resan. För jag komemr nog ha tillgång till en dator och internet lite nu och då, då för hoppningsviss så kan jag skriva lite och lägga upp lite bilder.

Kommentarer
Postat av: H*

- oh yes !

2008-12-11 @ 14:43:21
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Makrill

Tuff header du har!

----------------------------------

Kika gärna in på min blogg om du skulle ha en minut över! :)Fotografier, egna akustiska covers, recensioner och text i alla dess former! Ha det bra!

2008-12-11 @ 19:08:30
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0