Japan japan

Ja nu har vi rest runt en del till i japan. Idag har vi åkt tåget från Hiroshima till Himeji. Så vi började dagen tidit. Vi har varit och tittat på slottet i Himeji idag. En otroligt hämäktig och vacker byggnad. Nu är jag rikigt trött och ska väl snart ta och sova.
Igår var också en lånng dag. Vi åkte ut till ö Miyajima utanför Hiroshima. Och där vandrade vi en riktigt lång promenad upp för berget och ner åkte vi faktist linbana. På ön fanns det en massa rådjur som gick runt och kom fram och hälsade på en när man kom och gick. Vi var och tittade på en massa olika vackra tempel och ett som stor på pelare i vattnet. Det var rikigt vackert och häftigt.
Dagens hotel är inget i toppklass i alla fall. Men vi har det trevligt ändå!
Men nu får jag önska er alla en riktigt rikigt god jul!
Inte för att jag har någon vidare julstämning här trotts en massa massa julsånger och julprydnader och julbelysningar äver allt så stämmer det ändå inte med min känsla för hur jul ska vara.
Men god jul från mig till er alla!

Kommentarer
Postat av: Patrik A

God Jul älskling, saknar dig, känns inte som jul utan dig gumman....puss

2008-12-23 @ 15:30:29
URL: http://averin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0