Dag på stan

Full fart!
Gårdagen var vi på stan och inköpte en present till Lina, lite tröjor, och lite annat smått och gott. Och så ett möte på Skill med kontraktsskrivande och lite prata. Där efter mat och fika. Sen Eva och en promenad ner vid Stångån! Och som avslut på dagen så var jag på slöjdklubbshandledarträff. Vi gjorde varsin skattkista! Har dock inte gjort klart min. Får bli mitt jobb på tisdag på slöjden.
Idag har jag gjort lite jobbsaker och så var jag och bror och Patrik en sväng till Liu för att fika och lämna/hämta böcker.
Och kvällen blev det Friskis. Stod istället för en tjej som jag bytt med så att jag fick lite ledigt.

Så nu blir det sängen för att imorgon hinna tvätta, städa lite, packa, slå in paket, göra födelsedagskort och jobba lite innan vi åker iväg. Och jag ska få taco imorgon! MUMS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0