STORM

Idag har jag och Patrik varit på stan och shoppat och fikat och ätit glass.
Vi började dagen med att städa och diska och vara duktiga sen bar det av till stan!
Vi började turen med en sväng förbi teaffären och köpte en massa te och en burk hallonmarmelad. Mums!
Sedan blev det en tur till Teknikmagasinet och införskaffade nya tandborstar! Älskar min eltandborste! Skulle inte klara mig utan den! (brukar längta hem till den när jag är bortrest!)

image180


Sedan köpte jag min STORM!! Japp en ny klocka! Jag har varit så trött på min gamla.... har haft den i 10år. Och armbandet på den är trasigt och tråkigt. Så det blev en ny vacker klocka med fyrkantig rosa urtavla och metalarmband! (tyvärr hittar jag ingen bild på den och j ag orkar inte ta kort på den....) men den är i alla fall snygg!

Så nu blir det film och te!

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter nästan som min storm-klocka..fiint! :-)

2008-01-30 @ 23:43:48
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0