Friskis

Ja då vad jag åter igen på Friskis. Och det är fakst inte söndga utan det är lördag. Men jag är här ändå.
Har bytt bort några tider så jag måste var här idag. Men jag vill inte var här mer. Ska försöka att sluta här. Det känns liksom inte alls lika roligt som när jag började. Så var det en kul grej, men nu så är det bara jobbigt och tar en massa tid som jag inte känner att jag har tid att lägga på detta. Ska försöka att få kontakt med dem på Friskis i veckan så att jag kan sluta så fort som möjligt. Jag har så himla mycket att göra att jag känner att jag inte längre orka med. Jag är aldrig hemma och jag jobbar hela tiden. Så jag måste välja bort något och nu är det Friskis som jag får välja bort, det tar mer än det ger tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0