Inte hänt mycket

Jag vet att det inte har hänt så mycket här på bloggen på ett tag. Men det beror på att jag har haft för mycket på G här ute i rikiga livet.
Jag ahr jobbat så att jag bli tokig. Vi har köpt nya möbler. Och jag gar varit på intevju. Håll tummarna nu för att det går vägen.
Igår skruvade vi ihop vår ny inköpta soffa, Den är så snygg. Me Love it!

Idag blev det jobb. Det var faktiskt rikig kul på förmiddagen när det var jag, Stina, Angelica och Kristinna. Vi hade kul ihop.
Efter jobbet blev det fika och sendan handla mat på Hemköp. Det blev en liten enkel lyxmiddag idag. Klyftpotats och morötter, jag åt vegisbiff och Patrik lax, och till detta sallad, lite sås, och en god tjeckisk öl. Och så klart våra nybakade pestobullar! Mumsigt!
Sedan en Wallander-film och nu sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0