ännu en söndag....

sitter här och är trött och funderar på hur jag ska lägga upp dagen....
Har faktist redan hunnit med att tvätta två maskiner och litestädning och så där.....
Men jag har en del kvar att gör, typ en del jobb som jag har lovat att göra innan vi ska jobba imorgon, dammsuga, diska, och göra klart tvätten.
hade tänkt att gå på bio idag menjag känner verkligen inte för det.... vill bara vara hemma.... fundera på om jag inte skulle ta och borsta tänderna och sen ta en promenad i solen och sedan gå till affären och handla......för ikväll blir det hem bakad pizza. Det var faktist Patrik som sa att vi skulle göra det idag!
Hmmm det blir nog bra.... det är ju så finnt väder nu idag när det är soligt för en gångs skull..... och sen får jag ta och dammsuga och sen göra mitt jobb, det bodre bara ta någon timme..... och sen blir det pizza och film och myskväll med min sötnos!

127949-11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0