äntligen hemma.....

Trodde aldrig att jag skulle komma hem.....
det tog mig ca 14 att åka hem fr¨n det att jag gick på taxin i Drammen i Norge till jag gick in genom dörren hemma i min lägenhet....
Först var flygt ca 4 timmar sent... så vi missade vårat tåg.... så vi fick köpa nya biljetter till ett annat tåg..... sen var tåget oxå försenat..... med ca 1,5 timmar..... så istället för att vara hemma i LKPG 20,00 var jag på stationen 01,30..... lite väl sent..... var så himla trött igår......

Men på kvällen igår var Patrik och jag och åt på Yogi och en var vi på bio.... Patrik hade bokat och ordnat allt och överraskade mig...... så mysigt...... gott oxå!

Men nu är det snart dax att jobba lite......=(..... vill vara ledig lite...

Här är flygbolaget vi flög med....... oki men jobbigt att de inte kunde fixa fram ett plan snabbare.......

127949-38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0