dålig bra dag....

så vilken dag.....
igår när jag cyklade hem på natten kan ni inte gissa vad som hände.... ja just det punka....igen för typ tusende gången denna höst/vinter..... jävla skit liksom.  så jag var duktig nog att kolla upp en buss som passade när jag skulle åka på söndagen... men så idag när jag skulle åka.... ja vad händer då? jo det har gravt ett stort håll mitt i gatan vid busshålplatsen..... altså kan bussen inte köra den vägen..... utan den tar en annan väg istället.... vilket innebär att närmaste hålplats är typ 5-7min gåväg därifrån.... vilket innebär att jag inte hinner med bussen.... så jag får sprinag hem i regnet och låna patriks cykel..... vilken man inte kan sänka sadeln på.... så jag får stå upp och cykla hela vägen till friskis..... helt blöt och slut kommer jag fram....
så jo då har åter igen fredagsreceptionisten inte gjort dagsavslut så jag får ordna med det igen... vilket blir lite strul och trassel....
men jag slapp i alla fall cykla hem.... pappa kom och hämtade cykeln och körde hem den.... mennu har jag istället dödligt ont i fötterna eftersom jag inte hade räknat med att gå så mycket så jag hade högklackat.... hmmm ja det är inte lätt alla gånger.
men vi har i alla fall varit på bio idag och sett "djävulen bär prada". den var helt oki måste jag säga......

typ så här känner man sig när man har cyklat som en dåre för att hinna i tid i regnet och komemr fram och är genom vårt av regn och svett.......



127949-23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0