Första december och bara en massa regn!

Japp då var julmånaden här och det kommer som vanligt att gå så fort innan julen står i hallen och trampar. Hjälp! Hur gick det till? Varför blir det alltid december innan man tror att det är sant?

Hade sista gången med slöjdklubben idag! Det var trevligt! Bjöd barnen på julmust och pepparkakor! Mums!
Sen hade jag en idyllisk tanke om att gå ner på stan och drömma mig bort medan jag strövade runt bland butikerna och insöp den första julkänslan. Men nej då... ösregn och en massa massa stressade och jobbiga människor över allt. Så jag hoppade helt allt avd stan heter och köpta bara med mig saker hem och lagade taco! Gott!
Så nu ska det väl bli film och lite te och mys i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0