Funderingar...

Man brukar ju säga att kärleken kommer och går men vänner består.
Är det sant verkligen?
Jag kan ju helt ärligt säga att både mina vänner och mina kärlekar har kommit och gått.
Så klart att man har några X som man har varit kär i och som det har tagit slut med, men även några vänner som inte längre är ens vänner. Men å andra sidan är inte jag heller riktigt den jag var... man förändras ju och utvecklas och saker händer i ens liv vilket gör att man se på saker och ting på nytt sätt.
Fast ändå... jag har ju en av mina äldsta vänner kvar fortfarande och vi har haft våra upp och ner gånger genom åren. Och är fortfarande vänner och har kul tillsammans på ett sätt som bara vi kan. Så visst några vänner består årens slit och släng medan andra stryker med.
Så till viss del är det väl sant att vänner består och kärleken den kommer och går i vissa fel... men det finns undantag. Vänner som inte består och kärlekar som stannar kvar!



127949-34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0