(näst)Sista dagen!

Så detta är årets näst sista dag.
Det regnar så klart.... ingen snö i år inte nix pix!
Men men vi får väl göra så gott vi kan ändå!

Det har faktist varit en trevlig jul.
Vi var hos Patriks moster på julafton och sen var vi i Motala och träffade min familj och deras engelska väner.
Jag fick en massa massa bra julklappar! =)


  • Skärp
  • Väska
  • Tröja
  • Resväska
  • En duk
  • Tre diskhanddukar
  • Micro
  • Två köksskålar
  • Skärbrädor
  • En magnetlist för knivar
  • En kalender
  • Örhängen med Emily på
  • En tesevis med kossor på
  • Lite annt smått och gott



Hade tänkte att jag skulle gå ut lite idag men der regnar som sagt och det är sååååå tråkigt att vara ute då... så jag tror att det får bli en innedag idag. Läsa lite, dricka te, och så där...

Så imorgon är det faktist årets sista dag och då ska vi ha middag här. Var och handlade all mat igår.... hjälp vad det vart mycket... var på Tornby-området tillsammans med Eva och Lennart igår och åkte i detar bil.
Först avr vi på Ikea och köpte lite saker till imorgon och sen var vi på Maxi och handlade mat både till imorgon och hem.... måset ju köpa en massa lättlagade mat till Patrik nu när jag ska åka bort med jobbet! =) Och sen var vi på Systemet oxå..... kan säga så mycket som att det var tur att vi inte handlade mer för då hade vi inte kommit hem.... det var lite fullt i bilen på väg hem!


Så får vi hopaps att det blir bra väder imorgon i alla fall så att man kan se alla finna fyverkerier!

127949-35


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0