Onsdag....

Så var mittiveckandagen här idag igen!
så trött och seg.... det är den tiden i månaden som det brukar heta.....=)
Har varit och handlat lite idag och köptsaker till lördag!
För då ni då blir det..... just det..... sexpatry/dildopatry/homepatry/krydpatry eller vad man nu vill kalla det för!
Då ska vi ha rikig tjejkväll här! (tyvärr närvararju inte min käraste syster yster =( men vi får gör så gott vi kan utan henne).




Och så var mamma och jag och hälsade på min mormor. Hon är riktigt dålig nu, eller vad man säger. Hon har inte länge kvar. Det känns konstigt, men samtidigt kan jag tänka att det kanske är skönt för henne. Hon har inte haft det så lätt alla gånger. Men det känns hämskt också även om jag kanske inte fullt ut låter mig känna detta.... jag vet att ii höstas när hon var rikigt dålig och låg på sjukhus vvar jag riktigt ledsen även om jag kanske inte vissade det utåt. Men hon har alltid varit så stark och självständig Asta så det gör mig ont att se henne som en grönsak utan egen förmåga att göra något överhuvud taget.
just nu hoppas man ju så klart att hon ska få ha det så bra som möjligt den sisat tiden och att hon sak slippa smört i alla fall. Jag vill inte på något sätt att hon ska få lida och ha ont och vara rädd den sista tiden hon har kvar. Lilla Asta!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling :)

2008-01-30 @ 23:31:26
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0