Riga, jobb och polisförhör

Japp nu har vardagen rullat igån våldigt fort och det har gått ett bara tag sedan vi kom hem från Riga och sedan jag skrev något här.
Har jobbat en massa massa och har haft en hel del på schemt att göra så jag har bara inte hunnit och orkat med att skriva.
Men vi hade det jättebra på vår lilla resa över östersjön. Riga var en riktigt trevlig stad som det det var lätt att bli kär i. Massa gamla vackra hus och byggnader och trevlig miljö. Vi vill nog åka tillbaka någon gång.
Vi var mesta dels i gamla staden och gick runt. Det var vacket och trevligt. Vi var på lite olika museer och i enmassa butiker. Åt gott varje dag och hade det trevligt. En dag vara det marknad i centrum av vgamla staden. Hur mcyket folk som helst och en massa stånd med allt från mat och bröd till textilier och korgar. Riktigt kul att vi såg det och var där.

När vi kom hem så har jag jobbat och stått i. Och förra veckan på tisdagen så var vi på bio och såg Pirates of the Caribbean - Vid världens ände. Riktigt bra. Sen vart det mer jobb.

Idag har jag jobbat hela dagen och stått i. Och så var polisen på besök hos oss på jobbet och frågade öite frågor om en tant som hade blivit av med sitt bankkort, och det skulle utreda om det var rån eller vad det var frågan om.

Fick ett roligt meddelande av min allra käraste syster! Mitt brev hade kommit fram! Jippi! Kul att vet att det fungerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0