Teater, lunch, slöjd...

I måndags kväll blev det teater med mamma och pappa. "Ett steg utanför".... Finsk svår teater.... men med några små ljusglimtar och skratt!
Tisdagen bjöd på en lunch på Liu tillsammans med Eva och Liv. Trevligt att träffa lite kompisar så där.
Och sen blev det slöjd som vanligt på kvällen! Har nu hunnit en bra bit på min nya sjal. Men måste dock köpa med garn så att jag kan göra dne klar! Så spännande!
Så idag har jag varit riktigt duktig och städat ut en massa gamla papper och så där. Så nu tänkte jag virka lite och ha lite mysigt för att ikväll åka till Friskis och köra ett Ki-Box pass! Har inte tränat på evigheter nu så vi får väl se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0