Tisdag!

Har frusit så himla mycket idag! Jobbade på dagis idag och så var vi i skogen på förmiddagen och det var sååå kallt! Tyckte ändå att jag hade mycket kläder på mig men nej då! Sen in till stan med buss och så hade jag en timme på mig innan jag skulle till Lisas Kulturgrupp och sticka muddar. Så efter lite velande så blev det en kopp te på Bibblan men inte blev jag mycket varmare för det...
Så väl på Kulturgruppen så bjöds det på varma mackor och te... först då tinade jag upp... sittandes precis vid ugnen och med en  varm kopp te! Men på väg hem så började jag frysa så mycket! inte bra alls!
Men nu ska jag nog krypa ner i sängen och läsa lite och se om jag kan få upp lite värme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0