Trevlig lunch

Åt lunch tillsammans med Skill idag. Det var riktigt trevligt. De hade en konsultlunch på Kårallen. God mat och trevligt sällskap kan det bli bättre och dessutom gratis! =)

Sedan införskaffade jag den sista (oki då det kanske kanske kan bli någon mer men inte som jag kommer på just nu) presenten till Patrik. Det blev faktist bra presenter i år, hoppas jag i alla fall! =)

Så nu är det dax att sova, huvudet och halsen gör ont och jag är trött som en jag vet inte vad... ska jobba hela dagen imorgon... eller ja i alla fall mellan 13-20.15 typ.... och sedan är jag hem bjuden till en vän för fest..... det ska bli trevligt men jag är inte alls så pigg och så så jag vet inte om jag orkar en så lång kväll men jag stannar så länge jag orkar. Det blir nog bra!

Sov dax!

image59

Älskar min kudde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0