Valborg

så var det åter dax att fira våren och solen.
Har aldrig varit så mycket för detta med svenska högtider men valborg känns faktiskt ganska mysig. Om det är vackert väder vill säga.
I år ska det blir en "alkoholfri" valborg. eller så när man kan komma, dricker väl ett glas vin till maten eller så men inget festande. Det känns faktiskt riktigt skönt måste jag erkänna!
I år blir det först lite grillning tillsammans med min bror och pojkvän här hemma och sedan åker vi till stan och träffar lite kompisar och går och kolla på elden. Sen ska vi hem till en av mina kompisar och fika. Så det ska blir trevligt hoppas jag.

Så ut och fira in våren med er men ta det lite försiktigt bara!

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0