Värme värme

Japp det är riktigt varmt
Igår cyklade vi ut till Patriks mammas landställe. Det var en supervarm cykeltur. Men vi tog det lugnt och stannade på vägen och köpte vatten och glass. Mums!
Väl framme så blev det bad, men det var ju varmt ändå.
Så idag blev det skuggan och sitta och läsa en bok vid sjön! Så vackert att sitta där och se vågorna, fåglarna och båtarna.
Min bok just nu heter "Är det någon där?" av Marian Keyes. Älskar hennes böcker! Har läst alla. Om du inte har läst dem så gör det!
Hjälp nu börjar de åska här. Jag är inte alls glad i åska! Rädd!
Dax att stänga av datorn. Vi hörs!


Omslagsbild: ISBN 9789172638051, Är det någon där?

Kommentarer
Postat av: Adam

Ja åska är läskigt. Speciellt när man seglar. Rädd att den ska slå ut allt elektriskt onbord om den träffar masten. Ha det gott i åskan. Mysigt att sitta inne och krypa ner under täcket =)

2008-07-28 @ 22:24:16
URL: http://modeseglaren.blogg.se/
Postat av: Adam

Du kommer säkert att älska segling. Det är så avkopplande och ger en ro. Jag har haft båten i 4 säsonger nu och känner mig mogen för en lite större båt. Är sugen på en Dehler 34. Så nu är det bara att spara =)

2008-07-29 @ 10:02:34
URL: http://modeseglaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0