Har varit lite dålig

Har varit lite dålig på detta med att blogga nu på ett tag. Men det har en ganska naturlig förklaring, JOBB!!! massor med jobb. Har haft fullt upp hela dagarna från morgon till kväll.
Och nu är jag så trött.
Men tänkte sitta här en lite stund och skriva lite och sen sova.

Hamnade mitt i Blodomloppet idag! Inte så bra. Var på väg hem från jobbet och visste att de skulle springa den vägen som jag skulle cykla men trodde att de inte började förens kl 19. Men så var det då inte.... Plötsligt befann jag mig mitt i en strid ström av löpare... och när jag försökte rör mig så gick det då inte. Så till slut tog jag mod till mig och bestämde mig för att ta mig över till andra sida, stog inklämd mellan en bil och den strida strömen av löpare och stog helt klart i vägen... men det var då inte lätt att ta sig där ifrån fick många arga blickar... men vad ska man göra då när det inte finns någon info eller någon avspärning eller något och helt plötsligt här det bara överfullt med löpare över allt... jaja jag kom i alla fall hem helskinnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0