vilken dag

Först hjälpa Patrik med uppsatsen. Sen in till stan och handla lite "lunch".
Sen till Hemslöjden för att fixa lite saker till slöjdutställningen i sommar.
Vidare till blodcentralen för att läman blod. Det tog lite drygt 1timme.
Så stan för att handla present till mamma. Och mitt i allt ska så klart en massa folk ringa och fråga om man kan jobba och så vidare... det kan jag inte svar på så så där när man är på stan och inte har koll på något alls...
Så mot hemmet och då ringer ännu en till och frågar om jag vill jobba. Kan jag inte heller svara på.
Men nu har jag i alla fall varit duktig och ringt tillbaka och så har jag varit och köpt glass! Mumsig i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0