Hoppis och skuttis, Wii och en massa annat

Började fredagen med en simmstund. Så skönt och nyttigt! Det avr riktigt lugnt i simmhallen när jag var där.
Sedan hem och käka mat och fixa och så iväg till jobbat. Jobba mellan 15-20. Jag var så duktig och tog cykeln. Fast det var lite kallt när jag skulle hemma, men det gick bra.
Lördag morgon hämtade Patrik mamma oss och så var det avfärd mot Skene. Med stopp på vägen vid Rasta i Ulricehamn. Kvällen bjöd på en massa Wii-sport. Så kul! Och sen Melodifestivalen. Oki jag ska erkänna att jag säg hela programmet. Men det var inte mitt eget val. Barnen valde och tyckte att det var hel kul. De dansade till alla låtar, även de som var mindre dansvänliga.
Idag söndag så har Lina och jag varit på Hoppis och Skuttis på Friskis. Det var trevligt. Och nu blri det väl lite Wii gissar jag och sen mat och så får vi väl se.
Imorgon är det hemfärd som gäller. Men först ska det bli ett besök på Visko och så åker vi till Borås och sen bussen hem till Linkeboda.

Kommentarer
Postat av: Angelica

guuud vilken söt desigin. verkligen jättesöt.

nu fick jag insperation om att göra om min egen, men jag orkar inte just nu. hihi

2009-02-23 @ 21:54:56
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Em

sv: Ja jag har funderat på det, men jag tror att det får bli till höten i stället då jag ska jobba hela sommaren.



Kram ,Em

2009-02-25 @ 15:30:07
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0