Vilken bra dag!

Gårdagen var en riktigt bra dag. Började som vanligt lite segt. Det är så sjukt svårt att komma upp ur sängen... Men i alla fall efter att ha snoozat ett par gånger på mobilen så kom jag i alla fall upp.

Frukost, packa ihop badkläder och sånt. Har inte helt lärt mig hur lång tid det tar att gå till olika ställen ännu så jag blev lite sen att möta Stina vi simhallen. Men väl där så blev det simma och bubbla bubbelpool. Så skönt. Det är veklingen underbart att simma, man känner sig glad och nöjd efter att ha simmat.

En fika och lite prat efter simmandet.

Sedan hem och äta mat och fixa lite saker.

In till stan igen. Ett lite snabb besök på Stångis och handla lite små saker.


Sedan slöjden. Dagens aktivitet var att sy om gamalt till nytt tillsammans med Orkan Lia. Så kul och trevligt. Sydde om ett linne. Satte på en förlängning ner till och lite knappar runt halsringningen. Nöjd och glad!





Kommentarer
Postat av: :)

Hej hitta din blogg när jag googlade på "den röda modellen"

Ville bara säga tack för du har skrivit så bra om konst! Du verkligen hjälpte mig ;)

Tack! :)

2009-02-16 @ 18:34:29
URL: http://jippijohanna.blogg.se/
Postat av: linnea

ååh, vilket söt blogg! :D

2009-02-19 @ 19:06:22
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: Therese

HÄftig design på din blogg: D

2009-02-20 @ 11:16:18
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0